Med mobilbanken har du det meste av banktjenester tilgjengelig på mobilen din. Du kan enkelt og trygt betale regninger, ha full oversikt over din økonomi samt sende meldinger til din rådgiver på sikker og trygg måte.
Når du har lastet ned mobilbanken på mobilen din, må du inn i nettbanken og aktivisere den før bruk.
- Logg inn i nettbanken
- Velg "innstillinger" fra menyen og deretter "mobil og mobilbank"
- Velg "aktiver"
- Fyll inn ditt mobilnummer og velg egen pin-kode
- Signer med BankID
Med mobilbanken kan du enkelt:
- Se saldo og bevegelser på dine kontoer, kort og lån
- Betale dine regninger og eFaktura
- Administrere kort
- Kjøpstjenester
- Søketjenester
Ha alltid med deg banken i lomma.
Spørsmål og svar om mobilbank
Hvorfor ser mobilbanken annerledes ut?
Hvor bestiller jeg nytt kort?
NYHET: Forbruksoversikt i mobilbanken
Pga nytt banksamarbeid, får du nå muligheten til å se din forbruksoversikt på kontoene dine. Du ser den nederst på hovedmenyen "oversikt".
Her kan du velge en eller flere kontoer.
Hvor ser jeg forsikringene jeg har i Eika?
For å se dine Eika Forsikringer, må du logge deg inn på Eika.no med BankID.
Fra 25. oktober selger vi Frende forsikring, så ta gjerne kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.
Hvor ser jeg IBAN nummeret mitt?
Hvor ser jeg saldo og bevegelser på mitt Eika Kredittkort?
Last ned en egen app "Mitt Kort" på mobilen for all informasjon om kredittkortet ditt.
Hvor får jeg opprettet konto i mobilbanken?
Hvor ser jeg PIN koden til mitt kort?
Hvor ser jeg mine spareavtaler i Eika Kapitalforvaltning?
For å se dine fond og aksjer igjennom Eika Kapitalforvaltning, må du logge deg inn i Eika.no eller bruke appen Smartspar.
Fra 25. oktober har vi nytt samarbeid med Norne Securites As. Kontakt oss gjerne hvis du ønsker å flytte din sparing.
Hvor sperrer jeg mitt kort?
Har du spørsmål om mobilbank?
Vår kunderådgiver Bjørn Ole hjelper deg gjerne!