
Delta i årets kundeundersøkelse
Enkelte av våre kunder vil i løpet av nærmeste fremtid motta en e-post med invitasjon til å delta i kundetilfredshetsundersøkelse fra Norstat.
Hensikten med undersøkelsen er å finne ut hva vi kan gjøre bedre for å tilfredsstille våre kunder. Undersøkelsen er anonym, hvilket innebærer at vi ikke kan identifisere hvem som har svart eller hva den enkelte har svart. Analysene av resultatene vil bli gjennomført av Barcode Intelligence AS.
Dine tilbakemeldinger er veldig viktige for oss, så vi setter stor pris på om du tar deg tid til å svare på spørsmålene dersom du mottar e-post om dette.
Tusen takk!


Dette kan vi forvente av boligmarkedet fremover
Les mer om hva ekspertene i Nylander &Partners sier om ditt lokalområde.

Hvordan få studielånet til å vare?
Studietiden er spennende – men også en økonomisk øvelse. Her er våre beste råd for hvordan du kan få mest mulig ut av stipendet og lånet ditt.

1 av 5 har brukt reiseforsikringen sin så langt i sommer
Lær mer om hvorfor så mange har hatt god nytte av forsikringen sin i sommer.

Har boligen blitt for stor?
Barna har flyttet ut og plutselig virker eneboligen litt for stor. Hva er da den beste økonomiske løsningen på dette?