Mobilbanken

Med mobilbanken har du alltid banken i lomma.

Jeg ønsker hjelp til mobilbank!

Med mobilbanken har du det meste av banktjenester tilgjengelig på mobilen din. Du kan enkelt og trygt betale regninger, ha full oversikt over din økonomi samt sende meldinger til din rådgiver på sikker og trygg måte.

Når du har lastet ned mobilbanken på mobilen din, må du inn i nettbanken og aktivisere den før bruk. 

  1. Logg inn i nettbanken 
  2. Velg "innstillinger" fra menyen og deretter "mobil og mobilbank"
  3. Velg "aktiver"
  4. Fyll inn ditt mobilnummer og velg egen pin-kode
  5. Signer med BankID

Med mobilbanken kan du enkelt:

  • Se saldo og bevegelser på dine kontoer, kort og lån
  • Betale dine regninger og eFaktura
  • Administrere kort
  • Kjøpstjenester
  • Søketjenester

Ha alltid med deg banken i lomma.

Spørsmål og svar om mobilbank

Hvorfor ser mobilbanken annerledes ut?
Pga nytt banksamarbeid, har vi fått et nytt design i mobilbanken. De viktigste funksjonene er fortsatt tilgjengelig. Kontakt oss hvis du har noen spørsmål. 
Hvor bestiller jeg nytt kort?
Nytt kort bestiller du via sikker melding i mobilbanken, under "Kontakt" og "Meldinger". Du kan også kontakte vårt døgnåpne kundsenter.
NYHET: Forbruksoversikt i mobilbanken

Pga nytt banksamarbeid, får du nå muligheten til å se din forbruksoversikt på kontoene dine. Du ser den nederst på hovedmenyen "oversikt". 

Her kan du velge en eller flere kontoer.

Hvor ser jeg forsikringene jeg har i Eika?

For å se dine Eika Forsikringer, må du logge deg inn på Eika.no med BankID. 

Fra 25. oktober selger vi Frende forsikring, så ta gjerne kontakt med oss for et uforpliktende tilbud.

Hvor ser jeg IBAN nummeret mitt?
Ved å klikke på konto og kontobetingelser ser du ditt IBAN nummer. 
Hvor ser jeg saldo og bevegelser på mitt Eika Kredittkort?

Last ned en egen app "Mitt Kort" på mobilen for all informasjon om kredittkortet ditt.

Hvor får jeg opprettet konto i mobilbanken?
For å opprette konto, må du sende oss en sikker melding via "Kontakt" og "Meldinger" i mobilbanken. Da er dine personopplysninger godt ivaretatt. 
Hvor ser jeg PIN koden til mitt kort?
PIN koden ser du i nettbanken din. 
Hvor ser jeg mine spareavtaler i Eika Kapitalforvaltning?

For å se dine fond og aksjer igjennom Eika Kapitalforvaltning, må du logge deg inn i Eika.no eller bruke appen Smartspar.

Fra 25. oktober har vi nytt samarbeid med Norne Securites As. Kontakt oss gjerne hvis du ønsker å flytte din sparing.

Hvor sperrer jeg mitt kort?
Ønsker du å sperre kort, går du til "kortoversikten" under hovedmenyen "oversikt" og velger kortet du ønsker å sperre. 

Har du spørsmål om mobilbank?

Vår kunderådgiver Bjørn Ole hjelper deg gjerne!

Send e-post til Bjørn Ole