
Delta i årets kundeundersøkelse
Enkelte av våre kunder vil i løpet av nærmeste fremtid motta en e-post med invitasjon til å delta i kundetilfredshetsundersøkelse fra Norstat.
Hensikten med undersøkelsen er å finne ut hva vi kan gjøre bedre for å tilfredsstille våre kunder. Undersøkelsen er anonym, hvilket innebærer at vi ikke kan identifisere hvem som har svart eller hva den enkelte har svart. Analysene av resultatene vil bli gjennomført av Barcode Intelligence AS.
Dine tilbakemeldinger er veldig viktige for oss, så vi setter stor pris på om du tar deg tid til å svare på spørsmålene dersom du mottar e-post om dette.
Tusen takk!


Slik kan du bruke kredittkortet i sommerferien
Et kredittkort kan være en verdifull følgesvenn på sommerferien, men det er også viktig at man bruker det på en fornuftig måte.

Har du reiseforsikringen klar før ferien?
Ikke la uforutsette hendelser ødelegge ferien din – her er grunnene til at du bør skaffe deg reiseforsikring før avreise.