
Har det skjedd korrigeringer på din konto?
Transaksjoner som ble ført på kunders konti mandag 25. april, ble ved en feil ikke merket med pålagte betalingsopplysninger. Dette er en feil som gjelder flere banker, og som vår datasentral er pliktig til å rette. Feilen ble derfor korrigert tirsdag.
For deg som kunde vil det si at posteringer inn eller ut på konto mandag, f.eks. varekjøp eller lønnsinnbetaling, ble tilbakeført tirsdag. Feilen skal nå være rettet, og våre kunders konti har fått en ny og riktig betalingsinformasjon på den aktuelle posteringen.
Dette kan se noe uryddig ut for kunden, men alt skal nå være i orden.
Vi beklager ulempen dette evt. har medført for deg som kunde.

Fra første bolig til familieforøkelse med Selbu Sparebank
Les om Gaute og Vanjas opplevelser med Selbu Sparebank og veien deres fra første bolig til familieforøkelse 💙

- Det beriker oss på mange måter
For å skape de beste kundeopplevelsene , har vi flere ansatte uten den "typiske" bankutdanningen. Møt noen av de som jobber i Selbu Sparebank.