
Har det skjedd korrigeringer på din konto?
Transaksjoner som ble ført på kunders konti mandag 25. april, ble ved en feil ikke merket med pålagte betalingsopplysninger. Dette er en feil som gjelder flere banker, og som vår datasentral er pliktig til å rette. Feilen ble derfor korrigert tirsdag.
For deg som kunde vil det si at posteringer inn eller ut på konto mandag, f.eks. varekjøp eller lønnsinnbetaling, ble tilbakeført tirsdag. Feilen skal nå være rettet, og våre kunders konti har fått en ny og riktig betalingsinformasjon på den aktuelle posteringen.
Dette kan se noe uryddig ut for kunden, men alt skal nå være i orden.
Vi beklager ulempen dette evt. har medført for deg som kunde.

Slik kan du bruke kredittkortet i sommerferien
Et kredittkort kan være en verdifull følgesvenn på sommerferien, men det er også viktig at man bruker det på en fornuftig måte.

Har du reiseforsikringen klar før ferien?
Ikke la uforutsette hendelser ødelegge ferien din – her er grunnene til at du bør skaffe deg reiseforsikring før avreise.